Дизайнерски дрехи и бижута в Pop-up Store на Главната

Едноседмичното присъствие на Pop-up Store Plovdiv на площад “Централен” ще напомня, че в България има добри дизайнери.

POP-UP STORE PLOVDIV

Павилионът, който е издигнат от събота в центъра на Пловдив, изкривява шиите на минувачите. Очите им искат за краткото време на преминаването си покрай конструкцията да видят и опипат всичко вътре. Повечето пловдивчани не посмяват да влязат, въпреки че проявяват любопитство. Със сигурност обаче няма човек, който да не се интересува от дрехи. Това ми става пределно ясно, докато гледам хора от всякакви възрасти да се взират в този павилион със забавена крачка и с риск да се спънат.

DSC04048 (2)

– Такива дрехи няма по другите магазини! – се учудват по-смелите, които са пристъпили вътре.

– Дай нещо за два лева! – се чува от голяма черна шапка, изпод която се подава буйна руса коса. Шапката дълго се бе ровила сред бижутата, търсейки своя събрат аксесоар.

DSC04053 (2)Любителите на модата ще се почувстват като Алиса в страната на чудесата в Pop-up Store. Дрехи от къщи като Диачели, равностойно окачени по закачалките до облекла на съвсем млади дизайнери, представят различен прочит на сезон пролет-лято 2015г. Особен интерес предизвикват роклите на Chara Unique.

Има обици, брошки и пръстени от ръкоделница Attic Art Handmade. Създадени са от рисувани и обработени платове.

Ръчно направените дизайнерски гривни на M-K jewelry допринасят за разнообразието на бижутерията в павилиона.

DSC04062 (2)

Явлението Pop-up Store представлява временен магазин, който се отваря за седмица до месец преди Fashion Week (“Седмица на модата”). В него всеки може да си купи дизайнерски дрехи за настоящия сезон. За разлика от него, през “Седмицата на модата” се представят дрехи с един сезон напред, а аудиторията ѝ се състои основно от търговци, медии и фенове на марките.

[pullquote]Модата идва и си отива, лошият вкус е вечен. (Джордж Брумел)[/pullquote]Pop-up Store на Главната е изграден няколко месеца преди “Пловдивската седмица на модата”, която ще се състои през есента. Г-жа Надя Вълева, председател на Националната камара за мода, обяснява защо – малкият екип не може да смогне с работата. Въпреки противоречивия имидж на Камарата все пак инициаторите си поставят благородни цели.

ЦЕЛИDSC04057

Павилионът има за цел да представи български дизайнери директно на хората от Пловдив.

Пет процента от стойността на продадените дрехите и аксесоари ще бъдат внесени в благотворителен фонд. Каузите са няколко. Mожеш да се запознаеш на място с тях, както и да следиш сумите, които постъпват чрез продажбите, на facebook страницата на Plovdiv Fashion Week.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *